måndag 1 mars 2010

tiden bllir knapp

Dags för du anonyma människa att berätta vem du är börjar jag faktiskt tycka!
- har inte varit duktig på att ta bilder i slutet.

hoppas jag fastnade på bild under helgens fest och uppdaterar då självklart med denna omgående.

Har precis börjat jobba och hoppas att jag håller ut.
Jag och närheten av mat under massa timmar är ingen bra kombination, men jag hoppas jag håller ut. - trevligt var det åtminstone, och pengar ger det! :)

Med en massa jobb i veckan vet jag inte riktigt hur tiden ska räcka till med gym så mycket som jag vill. Börjar bli friskare nu så förhoppningsvis kan jag ta vid med träningen på onsdag.

Imorgon jobbar jag dubbelt och ska därefter hoppträna så tiden räcker inte till. På onsdag har jag mer tid och hoppas hinna förbi gymmet och USM då är planen.

kärlek.

Inga kommentarer: