torsdag 18 mars 2010

Hjärtat i halsgropen

Loggade in på facebook och upptäckte att min kärlek hade skrivit.
POFF, hjärtat i halsgropen!
- Att man kan bli så glad att den man tänker på jämt hör av sig, som är "vardag" hemma var verkligen otroligt. Dem har det bra, och jag kan knappt bärga mig hur mycket jag längtar tills han är hemma!

Går i väntans tider på beställningen som jag skickade efter i början av veckan.
Börjar närma sig att beställa lite hästutrustning, åtminstone en hjälm att börja med.
Blir att åka runt på stadens butiker och kolla utbudet idag. Har eventuellt hittat en billig träningshjälm och då kan jag lägga lite mer pengar på en tävlingshjälm.

Melodifestivalens låtar snurrar i högtalarna, hm rätt konstigt att man faktiskt gillade några stycken.

Massor med kärlek.

Inga kommentarer: