tisdag 23 mars 2010

One day more

Börjat storstäda huset med fokus på "mina saker" som finns precis överallt.
Hade jag varit mamma till ett barn som mig själv hade jag varit utslängd för länge sedan. Vilken röra jag ställer till med.. URSH
Garderoben börjar likna en garderob igen, visst är det en bit kvar innan allt hänger snyggt och på rätt plats, men jag åtminstone börjat. Jag vill ha en walking closet!
Kastat ut lite kläder som jag ändå inte använder, dumt att dem ligger och tar plats, finns annat nytt som hellre får ligga och vänta.

Ska åka och träna snart, hoppträna på eftermiddagen istället för kvällen då jag blev ensam.Orkar inte börja träna halv tio när jag är själv, sen måste jag försöka skona min tränare också.

Ska städa lite till, klä på mig sen åka till stallet och börja fixa inför träningen. Hoppas att det går bra! Har börjat fundera lite kring "nytt bett" får se hur det blir med det.

Jag vill ha vår, bli brun och fit inför sommaren, skulle vara sjukt nice.
Som ni alla vet kommer min babe hem snart, jag trodde imorgon som det var sagt från början men fick veta idag att det är på torsdag istället. Helt plötsligt blev allt mycket jobbare. Jag som stått ut precis till imorgon, sen blir det en dag till. Typiskt.

Ska fortsätta med min städning, och nej min mobilsladd har fortfarande inte dykt upp..
Har bilder på lager men ingen möjlighet att uppdatera.

Kärlek.

Inga kommentarer: