onsdag 10 mars 2010

Febern som talar?!

Trött och slut i hela kroppen.
Somnade som ändå i god tid igår tsm med min baby (sista natten på länge). Sömnen var långt ifrån bra och jag vaknade om vart annat och vände mig om. Han låg kvar!!

Funderar om det var febern som spökade under natten, vaknade trött hängig och allmänt slut. Om inte annat så var det drömmarna som tog kål på mig. Minns inget i detalj sådär men jag minns att jag drömde om många olika människor i andra sammanhang än dem vanligtvis är med på. Kort hår på långhåriga flickor, långt hår på korthåriga pojkar och jag vet inte vad. Det var väldigt snurrigt där ett tag minns jag. Drömde även att min babe tatuerade mig på höften, snyggt var det !!

Vaknade som sagt upp tidigt för att höra duschen väcka en trött och förväntansfull(?) Ali. Sov, vaknade sov vaknade tills han klev ur och gjorde sig klar inför det stora äventyret.

Körde honom och Kami till flyget för att vinka av dem för en Thailandsresa på 15dagar. Jag var stolt över mig själv, jag skämde inte ut min kärlek åtminstone. Men ärligt så var tårarna närmare än jag vill erkänna. Jag fullkomligt HATAR avsked, även om det är för en bestämt tid.

Skippade gymmet idag då jag kände mig febrig, däckade direkt jag kom hem.
Lektionerna med barnen var väldigt roliga och det var bra teorilektioner måste jag nog påstå!
- Avslutades med tolkning för sista gruppen.

Hoppträning i världsklass - fyfan vad roligt!
Nu trött, sliten ont i kroppen men för osäker på vad natten har att erbjuda att jag tar mig till sängen.. Helt klart inte OK.. Tror jag feberyrar!!

Bos Azizam
Kärlek.

Inga kommentarer: