fredag 12 mars 2010

No applebottom jeans

Tyvärr har min mobilsladd valt att inte dyka upp. Därav omöjligheten att uppdatera.
Har bla. bilder på mina fina vita naglar som jag hade under förra veckan som ni ska få hissa eller dissa.

Hade även en obehaglig upplevelse som jag glömt dela med mig av.
Mina favoritjeans som jag köpte under förra året, som jag älskat mer än mycket har blivit för stora! När jag köpte dem var dem perfekta apple bottom jeans.. MEN NEJ..
nu sitter dem inte alls lika awesome över rumpan, det blir väck och det finns plats i midjan.. Det är visserligen OK men inte att dem blivit för stora över rumpan...
GOD DAMN IT!!

Blir att jaga nya jeans här snarast. Har inte shoppat kläder sen good knows when. Kanske dags att unna sig en ny uppsättning ?

Sitter och kollar lite skor och annat roligt från nelly.se och väger av och an kring vissa produkter och kläder. Kanske ska ta mig en sväng på stan innan man skickar beställningen?

Eller kanske blir en silicon rumpa i framtiden ? ;)

Kärlek.

Inga kommentarer: