onsdag 24 februari 2010

Uppvaktning

Kom precis hem efter en kväll med uppvaktning av min familj och min kärlek.
Middag och avslutningsvis bowling!
En aktivitet som man provar på allt för sällan, men ärligt nog är jag riktigt dålig!

Otroligt uppskattat och en trevlig tanke för att fira min 20års dag (en dag senare).
God mat och trevligt sällskap!
- Till och med sjuka lilla Arvid orkade vara med en stund vilket uppskattades av faster Evelina.

Nu blir det mera tårta och lite paketöppning är tanken.
Saknar dock min babys sällskap (han smet hem för att ha öppning imorgon på jobbet)
Kan dock skvallra och säga att han är min (bara min) imorgon kväll / natt !!

Helgen är fortfarande lite luddig men några fasta saker finns!
Lördag klockan 14.00 är det fika @ my house för vänner och bekanta.
Kvällen hoppas jag hålla förfest (okänd plats för tillfället) för vänner för senare utgång.

Kärlek.

Inga kommentarer: