torsdag 18 februari 2010

Kort uppdatering

Minns knappt vad jag har gjort det senaste dagarna därför blir det en kort uppdate som kanske uppfattats rätt flummig..

Tisdagen blev det morgonfodring i stallet, träning på eftermiddagen med Ines och sen det vanliga lektionerna samt avslutning med hoppträning för Hanna.

Onsdagen blev sängliggande då jag var sjuk så tyvärr har jag inte gjort något spännande under hela onsdagen är jag rädd. Massa serier på teven och sådant trams, inget vettigt alls.

Idag har det blivit lite jobbsökande, dusch och annat små fix. Återstående dag ska spenderas hos tandläkaren, gymmet, stallet och förhoppningsvis med min babe.

Återkommer under kvällen /morgondagen då mer saker har hänt och jag kanske kan uppdatera med något roligare :P

Nu vet ni vart jag är, frågan är vad ni fördriver era dagar med!
Kärlek.

Inga kommentarer: