måndag 15 februari 2010

Tränings sug!

Vaknade hos min baby tidigt för att åka till tandläkaren.
För alla som vet har jag dragit med min tandställning mer än länge, men NU nu börjar jag se ljuset!! Nästa gång ska vi besluta när jag får ta bort skiten ! (YEY) jag kommer börja leva när plåten är borta, sista tiden har jag varit instängd i mig själv. Menar hur sexig är man i tandställning ? (INTE ALLS).

Åkte iaf dit, virrade runt i 15min för en parkering, men NEJ inte en enda. Inte vid blodcentralen, akuten, vanliga parkeringen, hotell björken. INGENSTANS! Kämpade länge, tiden rann ut, ringde och sa, jag kommer parkeringen är FULL. Därefter trotsade Evelina lagen, ställde mig på en Handikapp parkering (olagligt nog) och kände, vad ska man göra liksom?! A girl got to do what a girl got to do!

Fick skjutsa min babe till jobbet, hans bil har levt sitt egna lilla liv och skrämt upp mer än för många så den är hos farbror bildoktor. Nice iaf.

Därefter träning med Malin, taggen var väl mellan men det blev som bra ändå. Körde ett hårt pass mage / rygg då träningsvärken i benen fortfarande är olidlig efter Stepmuskelpasset i lördags. Krigade ordentligt för nu är det dags det händer ngt med min kropp. Den har i flera år bara fått vara degig, NO MORE!!

Efter träningen blev det en lååång ridtur i det fina vädret. Kallt och med en lång omväg tog jag mig tillbaka till slut iaf. Hungern var sådär topp för att vara mig, ni andra hade säkert dött halvvägs.!

En macka från min babe, där kring 11 höll mig vid liv till klockan 18. Menar, det är inte normalt?

Taggar träning i veckan bara jag får vara frisk, hästen gymmet och lite powerwalk är mina planer åtminstone.

Alla <3 dag blev firandet för broderns 28års dag (grattis amalia 18år) och sen avslutades den hos min. Mysigt och efterlängtad, små saker gör dem stora bättre.

Nu blir det tidig kväll, morgon i stallet och sen blir det nog träning!

Kärlek.

Inga kommentarer: