lördag 13 februari 2010

Tiny is my goal

Då var man hemma efter en fullspäckad morgon.
Vaknade tidigt och drog mig verkligen till stallet, 08.00 infann jag mig på Stall Åsen och började morgonutfodringen. Motigt kändes det, främst efter samtalet jag fick inatt, hade gärna varit någon annan stans 08.00 än stallet vill jag lova.

Efter att alla hästar fått mat och fått komma ut var det dags att fixa med både Skilla och Chans stallsysslor. Så långt hann jag inte förens klockan närmade sig tio och bilen styrde mot USM.
Taggade till och gick på Stepmuskel, helt själv också. Någonstans hittade jag motivationen och körde faktiskt ordentligt trots en tidig morgon med alldeles för få sömntimmar. Halvkonstigt pass och en halvkonstig instruktör men jag körde på och pressade mig själv åtminstone. Träningsvärken imorgon lär vara sådär jobbig skön.

Måste även passa på att erkänna att onsdagens träningspass tillsammans med Malin satt sina spår. Har fortfarande träningsvärk i magen, och vissa övningar idag under styrkan var olidliga. Men jag härdade och bara kämpa vidare.

Jag är verkligen taggad inför sommaren och badsäsongen, i år för första gången tänker jag vara sjukt fit, tiny är mitt mål! Från och med måndag ska jag börja föra dagbok på vikt samt midjemått för att få allting dokumenterat. Vet redan att viktnedgången började efter någon veckas träning, men än finns det mer att ta av!

Längtar till imorgon och hoppas på något extra! (:
Kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

vore kul att få läsa lite av din "dagbok" :)