söndag 21 februari 2010

Hands up

Helgen har varit riktigt bra måste jag nog påstå. Fredagen spenderades tillsammans med stallkompisarna från Åsen på SURF i löshoppningens tecken. Riktigt trevligt med många skratt och annat roligt. Bästa Malin dök även upp till min förtjusning!

Lördagen blev det en lugn start på sen sköttes stallsysslorna och hästen motionerades. Därefter var det dags att börja styra upp kvällen. Alternativen var många och kvällen slutade faktiskt på topp på mer än ett sätt! Dansade tillsammans med bästa Sandra till Sveriges grymmaste DJ; QUALITY riktigt grym och man blev galet taggad när någon med känsla mixar musik sådär - HANDS UP FOR THA DJ!

Därefter blev det trevligt sällskap runt i stan och slutade på Ersboda, inblandade vet vilka ni var och det var nice :) I LIKE.

Söndagen har spenderats i sängen tillsammans med min babe. Snöovädret var väldigt otaggande och kylan satte stopp för ridturen. Allt praktiskt är skött, nu inväntar man middagen och tillhörande efterrätt. Jag siktar in mig på det sistnämnda! (CHOKLAD JA TACK)

Dags att börja fixa en önskelista kanske?!

Här är ett par sjukt snygga skor som jag verkligen skulle gilla!

Kärlek.

1 kommentar:

Ida Hilli sa...

var du seriös med skorna? ;o
annorlunda klack iaf ;P