lördag 20 februari 2010

Abstinensbesvär

Halvfrusen sitter man inlurad i en filt för att man är för lat för att klä på sig varma kläder.
Denna kyla gör mig galen, sätter stopp för mina planer och mer där till.
Jag vill inviga snowboardsäsongen för i år, är det så mycket begärt?!

Annars händer det väl inte så mycket som mest, menar dagarna flyter in i varandra.
Dags att styra upp livet känns det som, men vad mer än det jag gör KAN man göra?!
Hm, gillar inte att sitta och vänta och hoppas att någon vill ha mig, TA MIG BARA. Nä, kanske inte bokstavligt då, men ge mig en intervju ska jag minsann visa att ni behöver mig på just ER arbetsplats. Typiskt det där med lågkonjuktur när man själv slutat skolan..

Som ni märker pratar jag om allt och inget, känner mig allt för tankspridd, därför bloggen / bloggarna är bra. Där kan jag skriva av mig och ibland får man sådär bra kommentarer på det man skriver också, sådant är alltid uppskattat.

Igår vart det gymmet med Sandra, jo ni en ny allierad till in skara på USM. Det gillas!
Vi körde ett Step up x-press pass och tätt därtill ett Core för att avsluta med 40min stretching! JO ni, nu var jag allt ambitiös och körde ordentligt där. Har bra mål för strechtingen så det är bara hugga i om jag ska se ut som PCD till sommaren.

Måste faktiskt skriva lite om mina drömmar här det två sista nätterna. För detaljrikt eller exakt vad dem handlade om kan jag tyvärr inte avslöja. Men vi kan säga såhär, allt handlar om en sak och jag gissar att mina drömmar är ett tydligt tecken på abstinensbesvär. För er som känner mig och kan läsa mellan raderna kanske det framgår vad jag saknar. Varje natt, varje dröm handlar om precis samma sak. Vaknar upp löjligt nöjd, sekunderna efter vaknar jag upp till verkligheten, NÄ inte den här gången heller, det var bara en dröm. Kan man säga såhär, abstinensen ökar och jag behöver min "drog" för att fungera normalt?

Kärlek.