torsdag 11 februari 2010

Kollade precis min statistik för bloggen och OJ vad jag blev förvånad.
Ni är allt några stycken som följer min blogg tror jag ! - Roligt roligt

Gårdagens träning satt sina spår. Vi körde mage rygg och lite hårdare än vanligt.
Riktigt skönt när man går från gymmet och hela kroppen skakar!

Imorgon blir det ett pass på eftermiddagen, ska hålla träningar och rida hästen är planen.
OM gymmet hinns med, vet inte alls hur det ser ut mot kvällen.

Har varit duktig och letat upp massa potentiella jobb som jag ska sätta mig ner och söka. 12st var det som var OK åtminstone 10 av dessa ska jag försöka sökt innan söndag (måndag morgon).

Aktivitets stöden för föreningen är avklarade och jag har dragit mitt strå till stacken! Det tog sin tid men det är gjort både för tisdagarna samt alla söndagar som jag haft.

Alla <3 dag närmar sig, hur ska ni fira denna?

Kärlek.

1 kommentar:

Karin sa...

Usch, påminn mig inte om den största ångestladdade dagen på året! Alla <3-dag.. fy fan!