onsdag 24 februari 2010

Underbart väder trots kylan

Då var man 20år då!
- Gårdagen firades med paket på sängen uppvaktning av mina kära föräldrar. Uppdaterar med bilder på presenterna efter kvällen.
En lugn dag med träning och annat för att spendera stora delar av kvällen på SURF där jag höll mina lektioner för ridskoleeleverna. Kvällen avslutades lugnt med tårta och OS.

Ikväll blir det "gathering" med hela familjen för en mer ordentligt uppvaktning då gårdagen var för sent för att passa de inblandade. Ser fram emot kvällen men problemet med kläder återstår!

Sitter och väntar på ett samtal angående jobb som dem ringde om tidigt på morgonen. Tyvärr kunde jag inte svara då min röst inte infann sig för närvarande. Har ringt upp och hoppas dem ringer igen, dem nämnde någonting om en intervju vilket helt klart kan vara intressant (PENGAR)!!

Dagens ska spenderas i stallet med motionering och pyssel kring hästen, ska försöka mig på att fotografera också om man inte fryser bort! Dagens träningspass blir tyvärr inställt då jag har ont i halsen och som jag nämnde tidigare knappt någon röst. Kör på lite cardio istället (från hästryggen).

Kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS :D