tisdag 9 februari 2010

Händelserik helg

Spenderade lördageskvällen tillsammans med Vickan och Malin. Länge sedan vi körde den kombinationen, trevligt var det åtminstone. God mat, vin och annat så taggade vi utgång som började på krogen krogen och avslutades på Corona. Blandat folk och massor med händelser under kvällen. Den avslutades bra och jag hittade ett "hem" där jag kunde sova trots massa strul och jag vet inte vad. Bra blev det iaf :)

Söndagen var det massa häftiga saker på morgonen som ägde rum. Om man törs skriva om sådant i bloggen betvivlade jag skarpt. Frukost på Pion blev det sedan vidare mot min borders "öppet hus" för sin 30årsfirande för familj och släkt. Trevligt var det, funderar skaprt på vad man själv ska göra på sin 20års dag? Börjar bli dags att planera.

- Ställe att anordna på? (anyone)

Dagen har varit full med arbetssökande, mer hann jag inte. Stallet och hästen på kvällen fo sho, men inget annat.

Taggar träning imorgon!!
Gym, lektioner sen hoppträning!
- Bäst jag kommer hem levande? (ingen vet)

Kärlek.
Bos Azizam

Inga kommentarer: