torsdag 30 juli 2009

evokatív

Mitt jobb maraton är avslutat som ni vet .
Den inplanerade provridningen som skulle ägt rum i måndags är framflyttat - men kommer förmodligen inte alls bli av. Hästen har "förmodligen sträckt sig i hagen" och vi skulle höras nästa vecka. visst var det en galet snygg häst, och den verkade bra på de flesta sätt och vis.. Priset var ju lite mer än jag planerat vilket kändes lite motigt.. men provrida kan man alltid göra.. men med en sträckning på det här, känner jag bara - törs jag köpa en skadedrabbad häst? visst en sträckning är rätt vanligt, men den är fortfarande nyskadad... hm.. tål att tänkas på, vi lägger den åt sidan för stunden..

Måndagen spenderades, med babylove en stund iaf, sen blev det städning - tack för hjälpen mamí! - umgicks med Ellinor och lillis en stund samt bokade tid hos naprapaten/ackupunktören Tisdag 16.30

Tisdagen blev chill med Sandra, fixade lite spa känsla på böleäng, sen blev det herr naprapat. Hell and mother of jeasus, snacka om att sitta fast och vara spänd - värsta gången hitentills (vad jag minns iaf ;P) efter lite nålar brytningar och tips på träning promenerade jag till bilen.. ÖM..

Onsdag, ja vad gjorde jag igår ? Vad jag minns låg jag ute i solen en sväng, 1-2timmar max, promenerade med mamma sen fick vi finfolket på matbesök ;P haha stockholmare iaf!

Idag har jag hunnit med att jobba en sväng på coop, skulle väntat med det några dagar till för hälsans skull, men jaja det är för sent att gråta över spilld mjölk! - pengar blir det iaf.
sen har jag tränat mina tjejjor! - toppen brudar som kämpade utan minsta gnäll trots förkylningar!! klapp och beröm ;)

så nu sitter jag här, försöker ringa på en nedreans häst som ingen svarar till på telefonen.. MORR.. men men sen blir det väl bara en lugn kväll, kanske utgång en sväng. borde inte men nog skulle det vara trevligt att träffa lite folk.. kanske bara några timmar.. dock upp med tuppen imorgon och jobba några timmar.. eller snarare inskolning inför Nolia.. kanske borde man stanna hemma och bara chilla ?
Ja jag har många jobb, få tillfällen men många olika - ändå blir jag inte rik :(

Inga kommentarer: