onsdag 22 juli 2009

dag två av sex

då lider dag två mot sitt slut. ryggen ömmar ögonen faller snart ihop och jaa, vad ska man säga, jag känner mig döende.. men jag försöker tänka på vad som landar på mitt lönekonto om ca 4veckor, KEEP IT UP

Dag 2 Shell/7eleven 14.00-22.15 AVKLARAD
minns inte alls vad jag skulle räta ut för frågetäcken. klarade nya svåra saker, pakeutlämning, western union och jag vet inte vad. duktig kände jag mig iaf! trevligt sällskap och "nya" arbetskamrater. nice nice

dags att försöka somna omgående, Coop imorgon 9.15 hej då världen
jag taggar att min rygg känns bra imorgon, kanske utvilad av 8 timmars sömn om jag somnar typ nu? förmodligen inte, men man ska tänka positivt.. pengar pengar.

-- för er hästintresserade, PROVRIDNING INBOKAD

mer uppdateringar kommer imorgon, samt dag 3 avklarad utan större problem (förhoppningsvis)

kärlek.

Inga kommentarer: