onsdag 22 juli 2009

dag ett av sex

här kommer första rapporten av mitt jobbmaraton som ska utspela sig i veckan.

Evelina Pettersson som under större delen av sommaren inte jobbar så mkt alls, eller bara strödagar ska jobba 6 dagar i sträck, varav den sista dagen 12 timmar schemalagt.. HJÄLP?

Dag 1 Shell/7eleven 14.00-22.15 AVKLARAD
jag var sysselsatt och inga större problem, några få frågetäcken som måste rätas ut imorgon, men annars gick det riktigt bra - känner mig nöjd ;)

Men jag tänker på pengarna, fy vad jag ska känna mig rik!
Fick även uppdatering från banken, jag visste jag hade pengar.. men om vi säger såhär, det var typ 6000 mer än jag anat ?! :O vi citerar " what the F"

Kanske finns det en häst för mig, kanske kan det vara den ni precis kollar på nu...

kärlek.

Inga kommentarer: