söndag 26 juli 2009

dag sex av sex

now i will rest

Coop 8-16 AVKLARAD
dagen var mer än bara lååång vill jag lova. och jag säger som jag sa igår, vad som gjordes och inte only good knows !! kan inte skriva om allt här, tänk om en chef anställd eller liknande person skulle läsa, det skulle bli krig i världen.. så jag lämnar den biten..
jag fick känna mig duktig, prata om hårprodukter under två tillfällen, då vet jag iaf vad jag gör..
när man jobbar så där länge ensam inser man inbland vissa saker, man får mer tid än vanligt att tänka, och man kommer kanske fram till saker som man vetat, men som man ändå inte trott på..

efter jobbet blev det en snabbvisit hos bror och lillen. var ju tvungen att säga hej till älsklings elsa innan dem åker iväg näst sista gången till, det där stället jag aldrig kommer ihåg vad det heter. Backe?

Tränade mina favoritbarn idag, Ida och Nora. Det kändes ändå som en bättre gång, som att dem fick ut någonting av lektionen, och kanske förstår lite av vad jag tänker iaf.. men jag klandrar dem inte om de inte gör det, endel av mina liknelser eller mina meningar oooooff, min mamma skulle skämmas..

plockade upp en trasig krigare på väg hem, som på något sätt, jag vet inte hur, eller jo det gör jag nog,(stora bruna ögon som tittade trött men bedjande) lyckades få mig att sällskapa i sängen, bara en liten stund.. sova lite eller, vila var min plan. men hell no däckade hårt, vaknade nu två timmar senare. kanske borde äta ngt göra ngt vettigt för att sedan göra en ordentlig natt..

så dags att äta ngt, husslade systemet elin, fick min bulle på lunchen !! :D
kärlek.

IM DONE! - nu blir det att vila, ryggen/kroppen själen osv

Inga kommentarer: