fredag 24 juli 2009

dag fyra av sex

Coop (OBS) 10.00-19.00 AVKLARAD
fick ett uppdrag att fixa en hotspot, enkelt tänkte jag.. problemet är att det fanns inga saker att göra ngt snyggt och funktionabelt (om det ens är ett ord) men iaf, så kunderna vet vad det finns att leta efter för det billiga priset.. men jag fixade snyggt grejjade på där länge.. bytte även till mig massa kassa pass, hell yeah! - tiden går fortare. däckade på lunchen HÅRT.. känner mig trasig, måste få till min sömn igen, hur vet jag dock inte.. riktigt drygt och långt kändes passet, är glad att det bara är två pass inbokade kvar.. lär ju bli mer dock, men jag ska väl inte klaga. samt måste jag fixa min kropp först, eventuellt jobbar jag ett pass nästa vecka, bara för att.. ska fundera till imorgon.. -- fick erbjudande om att jobba på shell i helgen, VARFÖR? hade så mkt hellre tagit ett sådant pass, men självklart är man redan uppbokad med jobb, först ingenting sen allt samtidigt, grattis..

känner mig död, sådär djupt död.. kvällen blir nog lugn, vad skulle egentligen hända?
peace out

Inga kommentarer: