lördag 25 juli 2009

dag fem av sex

nästan klar med mitt "maraton"

Coop 8-16 AVKLARAD
det känns väldigt väldigt skönt, bara EN dag kvar.
vad jag gjorde idag, det vet bara gudarna, iaf så var det väl inte väldigt mkt värda saker. och imorgon lät inte som om det skulle bli bättre, alla varor är framplockade så jag har mer eller mindre 8 timmars tid på mig att vika handdukar och städa (samt hoppas jag på flera tillfällen i kassan så tiden går) .. dagen kvar konstig, jag kom iaf ihåg att logga in men jag var hög som ett hus på de få timmar jag faktiskt sov.. gick vingligt, såg alltid suddigt och jag vet inte vad. såg ni någon fett mysko brud i coop kläder var det garanterat JAG..

träffade elin, det var mys - måste dock erkänna att jag inte minns allt, bland annat har jag ingen koll på hur jag tog mig hem efter jag hade tankat bilen, minns bara 2pac innan tankningen..

käkade lite, mat ska man väl inte kalla det, men det var någonting iaf, såg miami ink, en bit av without a trace, död.. däckade hårt, känner mig fortfarande inte riktigt vaken, men jag tror ärligt inte att jag kommer sova hela natten om jag lägger mig nu, så ja vad gör man..

long time no seen
kärlek

Inga kommentarer: