fredag 24 juli 2009

dag tre av sex

lite väl sen uppdatering, but who gives a damn?

Dag 3 Coop (OBS) 9.15-18.00 AVKLARAD
första dagen på coop med 3 efterföljande.
Systemet är sen tidigare känt fett konstigt. ingen har koll, ingen vet ngt, och jaa då kommer man där, vikarierande på en ny avdelning och fattar inget. fick göra konstiga saker, men det löste sig, tiden gick och jag fick fara hem. tur att det finns vissa människor där som faktiskt vet NÅTT.. husslade även systemet då en liten tattare vägrade byta av mig till lunchen - min klocka måste gått fel - yeah right.. iaf så tog jag mig 1h lunch och sket i resten, jag tänker inte lida för hans misstag.. mafakka

försökte göra en tidig kväll men hell no, jaa och sen blev det som det blev, somnade iaf inte alls även fast jag låg i sängen, min kropp oroar mig.. har ont i ryggen samt knäet så fort jag belastar och lyfter eller drar tungt - grattis evelina 90 år gammal..

peace out

Inga kommentarer: