torsdag 6 augusti 2009

bättre sent

ursäkta att jag är dålig på att uppdatera!
all vanlig blogg tid går åt till min nya blogg - som handlar om hästar såklart!!
Adress kommer länkas här så fort jag kommit igång ordentligt :)

Jobbar som sagt på Nolia hela veckan, avklarat den längsta resan bara 3 dagar kvar nu!
Sen blir det förhoppningsvis lugnt några dagar på jobbfronten - kan vara skönt att få njuta av det underbara vädret en sekund eller två!

Pengarna rullar in, men kommer att komma väl till pass snart!
Bokar resa på MÅNDAG - HELL YEAH
så underbart sjukt taggad, jag hoppas allt bara klickar, för då blir det här perfekt!

Ska försöka uppdatera lite oftare - men förhoppningsvis steker ni i det fina vädret ist för att sitta framför datorn!

Och - jaa jag har världens finaste pojkvän <3 ;)
kärlek.

Inga kommentarer: