torsdag 20 augusti 2009

vaccination

Nu börjar det verkligen närma sig med resan. Nästa tisdag åker vi !!
Imorgon (tidigt) blir det att sätta sig i den förhoppningsvis korta kön och vänta på att få göra mina vaccinationer. - För er som inte vet redan åker jag baby och hans föräldrar till Costa Rica 1 månad. Nu är det dags för att försöka sova. Ögonen huvudet och kroppen är trött, frågan är hur länge man orkar kämpa egentligen?

Nu är det iaf inte alls länge kvar, förhoppningsvis är det här sista natten jag behöver sova ensam på ett tag (: - här närmast iaf!

Håller tummar och tår, säg att det går.
Kärlek.

2 kommentarer:

Lisa-Marie Grefve sa...

gud vad undrbart... lova sola mkt åt mig

Sandra sa...

Du, tror du inte jag redan hittat den stilen eller? Har eggat sönt den - och merengue remixar! :D
Haha jag vet inte, jag skulle inte klara mig ;P