måndag 17 augusti 2009

Nervös.

Om en timme åker jag och hämtar mina allierade.
Sen bär det av mot Vännäs där det blir provridning nummer två.
Hästen är f.00 valack otroligt snygg, mycket gångarter bra tryck i sprången.
Ja helt underbar ! (: - för er som vill läsa mer och inte har ngt emot att läsa om hästar.
besök http://hoppbloggen.blogg.se där skriver jag om allt sm har med hästar att göra.!

Som sagt, mer än bara nervös. - tänk om det är min nya stjärna?
Sitter redan i ridkläderna som jag hade ångest när jag valde ut - allt måste se snyggt ut.
Har ju både fotograf och kamerakvinna med mig ;) hehe

Men för er andra, som just don't give a damn.
Saknar min baby - dags att komma hem nu va!?
Mina föräldrar är tillbaka, inge mer tomt hus! Kanske lika bra för att jag ska äta ordentligt, matlagning tar verkligen fööör mycket tid.
Även så måste jag säga att det är tomt. - Memms det är är verkligen inte okej, inte alls.!

Kärlek.

Inga kommentarer: