fredag 14 augusti 2009

Bye bye my love.

Fick chockartat veta att babygirl flyttat. Om inte annat säger vi väl hejdå nu?

Dagen blev lugn, vaknade rätt tidigt, som många vet sen tidigare sover jag verkligen inte bra längre. När jag sover ensam vaknar jag flera flera gånger "pigg" men kan samtidigt inte hålla mig vaken - väldigt skumt.

Spenderade så mycket tid som möjligt med min baby. - ha så trevligt i Turkiet, jag hoppas tiden går fort. Konstigt känns det iaf. Bilade fram och tillbaka till ö-viks flygplats - men vad gör man inte ? :)

Kvällen blir lugn, väldigt trött och imorgon blir det att fotografera på vännäs tävlingarna !

nu, blogga på hoppbloggen och sen blir det nog deg och sömn!
känslan går inte att beskriva med ord, mitt allt min luft eller mitt liv, räcker inte långa vägar.
kärlek.

2 kommentarer:

Karin sa...

byebye babe!

memsipems sa...

alltså jag blir skitirriterad varenda gång jag går in på din blog och du inte postat adressen till hoppbloggen!!! gah!

tråkigt om flytten förresten.. :(