onsdag 26 augusti 2009

Abtronic och jag vet inte vad.

Just det! Mamma har beställt hem en abtronic som kom till vårt hem igår.
Har redan provat den två gånger. Fett konstig känsla, ibland bara nice ibland funderar jag på om våran " maskin" är trasig, den ger konstiga stötar, som absolut inte borde ha någonting med träningen att göra. Men vem vet! - vi får helt enkelt vänja oss eller, lämna tillbaka saken (det hoppas jag sker medan jag är borta) för tills dess, ska den användas flitigt. det är flera timmar sedan jag gjorde "träningspasset" och magen är fortfarande trött, awesome!

Som ni kanske vet så åker jag snart, nästa tisdag lyfter flyget till Stockholm.
Där ska jag invigas i mer persisk släkt, fett läskigt - men jag överlever nog. (:
Därefter så bär det av till Costa Rica, 1 månad med baby och hans föräldrar. Nice känner jag bara, och längtar som fan gör jag. Fint väder, bra sällskap god mat och ja, valutan colon(es) blir inte sämre ;) haha..

Pengar innan resan sitter skönt, betydligt mer än jag var inställd på eftersom det inte blev något hästköp.

Nu måste jag nästan skynda mig. Fika med mamma, Sandra, staden, stjärnpiloter och jag vet inte vad. Ingen går säker ikväll när dem går igång..


Kärlek.

Inga kommentarer: