tisdag 27 april 2010

Fortsatta framgångar!

Orkar inte ens skriva allt jag hade tänkt.
Sammanfattat;

Min babe tog GULD i helgen igen samt bästa fighter (con gratz) stolt flickvän till två välförtjänta segrar.- Keep it up

Helgen var massor med jobb, hann ut under lördagen
Det var trevligt och fylldes av massor av skratt.
Insåg även ett och annat under helgen, bra och dåliga saker.

Tränade mage rygg idag, lite ben också (minst rygg) har en låsning som jag inte orkar bråka med.
Under morgondagen ska jag försöka boka tid för mig och hästen (olika men samma) friskvård. Naprapat samt equiterapeut. Dags att ta tag i problem som uppstått helt enkelt.

Orkar inte med att vissa snackar mer än dem borde.
Vad hände med tillit, moral och GOD DAMN COMMON SENSE?!
Gillar inte skillnaden mellan tjejer och killar heller, samma skit samma sak enligt mig.
Nä tydligt inte.

Ska försöka mig upp på spinning imorgon.
Nu sömn, planera för lektionerna innan jag somnar osv.
(OM du inte har ngt att säga, tyst bara).

Kärlek.

Inga kommentarer: