fredag 9 april 2010

Ingen aptit

Insåg just att jag gått in i min "vill-inte-äta-period" igen.
Så korkad att jag inte äter bara för det är jag inte.
Men det är sådär, ingenting är gott, jag är inte sugen.
INTE ens på godis, sötsaker eller annat. Ingenting lockar speciellt.

Spinngen i tisdags var nice!
Efter hjärnskakningen har jag inte vågat träna, har känt mig yr och illamående efter det så tänkte avvakta tills det känns bättre. Idag är första dagen som känns OK, yrseln är någorlunda borta men illamåendet finns kvar.

Iväg och jobba nu snart, hade kunnat kännas lite mer lönsamt men vad ska man göra.
Alla pengar är bra pengar eller hur var det?

Mitt huvud håller på att explodera, dags att släppa på ventilen och låta skiten rinna ut kanske?
Nä inge mer babbel nu, ni har nog läst och hört så det räcker ;)

Kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

aldrig några bilder, tråkigt :(