tisdag 6 april 2010

Vem kan stoppa mig?

Hey Peeps!

Jag lever och har hållit mig undan från bloggvärlden ett tag. Tappade motivationen och hade ärligt ingenting att skriva om. Hästarna har ju en egen blogg, vardagen har spenderats på jobbet eller tillsammans med min älskling som kommit hem från Thailand!

Tänkte bara säga att nu är det dag, ta tag i träningen igen!
Trodde inte alls jag skulle ha tid den här veckan men upptäckte några luckor så nu kör vi!
Ska prova Spinning idag för första gången, är sjukt nervös men man måste prova!

Har laddat upp med en bra frukost och sitter i startgroparna för att åka till träningen.
Känns skönt att ta tag i det, är less på att jag har varit sjuk under en längre tid. Nu tänker jag köra tills jag blir så sjuk att jag inte orkar röra mig. Dags att sluta mesa helt enkelt!

Vad som hänt sen sist..
Min kusin har fyllt 20år, jag har blivit tjockis och rullar fram, akta er!

Uppdaterar när jag har möjlighet, förhoppningsvis ganska direkt efter träningen!

Kärlek.

1 kommentar:

Sandra Marinoni sa...

sv; tusen tack, så glad jag blir :)
åh, det var ju trist! men förstår att det är svårt att få röster eftersom så pass många har gjort en bikini!