måndag 19 april 2010

Nackspärr och annat babbel

Då har jag avklarat min tredje dag av jobb, återstår kvällens jobb innan jag har några dagars ledighet från "restaurangbranshen".

Hade stängning igår för första gången vilket kändes lite läskigt.
Mycket att göra, lämnades med väldigt mycket oklara uppgifter och hade en rusning som gjorde att många sysslor fick vänta och blev gjorda efter bästa möjliga förutsättning.

Fick feedback på stängningen nyss och känner mig lite modfälld.
Gjorde mitt bästa men tydligen var det inte alls bra, mer fel och brister än positiva bitar.
TYPISKT.

Jaja, nya tag för kvällen, hoppas på bättre resultat då!
Nackspärr så att jag mår illa, hoppas jag klarar mig under dagen / kvällen ändå.

Min mobilladdare är även språrlöst försvunnen, någon som sett den?

Inga kommentarer: