onsdag 7 april 2010

"NU SKA FETTET BRINNAAAAAAAAAAAAAA"

Var på spinning kring lunch för första gången i mitt liv.
Trodde innan passet att jag inte alls skulle överleva, har inte tränat på "god knows when" och spinning brukar vara riktigt tungt enligt ryktet.

Överlevde passet och kände mig som rätt OK tills jag började stödja på benen (skadade som f*n) men då har jag åtminstone gjort ngt bra!

Galoppträningen från gårdagen med Hanna var resultat den med, träningsvärk i ljumskarna och "sittmusklerna" ryggslutet fick sig ett ordentligt träningspass den med..

Insåg idag att jag blivit sådär "äcklig igen".
- Nu blir det lite striktare kost, och försöka träna lite mer regelbundet tills jag slutar känna obehaget av att se mig själv i spegeln. (Nu ska vi inte överdriva, men vissa saker ska borta) andra får mer än gärna stanna kvar :)

Kärlek.

Inga kommentarer: