söndag 18 april 2010

GULD i Malmö Open

Då har jag avklarat min andra arbetsnatt för den här gången.
Blir två dagar med stägning här närmast så det är bäst att jag tar mig i säng och håller mig pigg och alert på jobbet. För er som kanske är uttråkade söndag eller måndag kväll, besök mig gärna på jobbet !

Nu blir det en tom säng som väntar, inte alls lika mysigt som en säng fylld av sällskap.
Att sova hemma i min säng är aldrig lika mysigt som borta i min kärleks säng, även om den är mindre och inte alls lika bekväm är den helt klart mer efterlängtad än min egen.

Stort grattis till min kärlek som vann GULD i Malmö under helgen.
Hoppas att han inte är allt för skadad vid hemkomsten och att hålla samma goda standard två år i rad tycker jag är grymt. Ett välförtjänat guld som jag som stolt flickvän unnar min pojke!

Kärlek.

Inga kommentarer: