torsdag 19 november 2009

Tik Tok

Less på att min mage är knas, bättre är det men inte bra.

Till något roligare!

Hade träningar idag, känns bara superskönt när man fått en sådan snilleblixt och allting fungerar! ME LOVE, roligt att få prova träna Tova också, förhoppningsvis har jag charmat henne, skulle inte alls vara fel att ha en till när man ändå håller på :)

Jag är shopping sugen så att det kliar i fingrarna. Måste görast något åt detta, snarast!
Vart pengarna ska tast ifrån är det ingen som vet, men måste shoppa snart. Ett par snygga vinterdojjor och ett par klackisar, till mina snygga leggings skkulle inte vara fel.. Sen lite nya kläder i garderoben skulle inte sitta fel.. Den måste även städas, projekt!

Även kanske man ska göra sång debut i helgen, vet ej om jag vågar.. Att vara medioker är ingenting jag gillar, man ska vara tyst om man inte är bra :P men men, kanske papsen skulle bli nöjd, och bjuda på en shoppingrunda (önsketanke).!

En del saker förändras, till det bättre eller det sämre. Men jag kan inte säga att jag är förvånad. Inte ovanligt för Evelina-Pettersson att vara en outsider. Men men, livet är som livet är.
Skulle vara skönt om jag fick iväg min plan i veckan, eller till helgen. Göra ett försök kan det alltid vara värt :)

JAG SKA RIDA OS, eller hur var det ? ;)
Kärlek

1 kommentar:

Ida Hilli sa...

tror att det kanske blir underarmen, kanske blir något annat på vaden i framtiden. haha.. hade tänkt köpa på iksu :)