måndag 16 november 2009

Give me some time

Vaknade tidigt idag.
En konstig vana måste jag nog säga. Vana och vana, företeelse kanske det snarare var, dock blir det "tidigt" imorgon också. Försöker få in lite fasta rutiner och dagarna blir så mycket längre när man kommer upp på morgonen. Eller så är det bara så att man är mer vaken under dagen och mindre på natten? Jag vet inte än, återstår att se när jag somnar.. Inte än hoppas jag, men ärligt känner jag mig ganska trött..

Fortsätter med bakandet på rutin nu för att hinna med allting till den stora festen på lördag.
300 personer ska det finnas efterrätt för. 200 avklarade, 100 to go så jag ligger bra till, men måste fortsätta på samma linje för att möjligen hinna pusta ut någon dag innan allt drar igång.

Hur ska man kunna kräva saker utan att vara krävande?
Dilemma!!

Längtar tills jag kommer igång med träningarna ordentligt, träna och komma igång.
Blir nog ett gymkort snart också, skulle vara så skönt!! Samt välbehövligt för kroppen.
Dock tror jag att jag behöver få med mig någon för att jag ska hålla motivationen uppe, någon som är taggad ? - ÄN är det öppet vilket gym som blir aktuellt!

Kärlek.

1 kommentar:

Ida Hilli sa...

Jag ska typ skaffa mig ett gymkort imorgon, så jag är down! ;)