måndag 23 november 2009

Hitta mig, hitta mig

Varit på staden med Sandra idag och letat nyårsklänningarn.
Hon hittade en tiptop som var super nice, och ärligt hade hon inte provat hade jag provat!
Kanske inte riktigt min stil, men den var riktigt riktigt snygg!!

Letade och letade men blev riktigt besviken på Umeås utbud. Det fanns knappt klänningar i alla butiker och snart lider det både mot jul och nyår! Dags att börja leta ordentligt!
Kollat massor med hemsidor och försöker hitta något som kan tänkas passa men ICKE.
Visst finns det några få som kan vara aktuella men då finns dem ej i storkel.

Någon som har tips på fina klänningar till humana priser på någon hemsida som inte man tänker på i första taget?

Hästen skötte sig perf. läs mer på hästbloggen..!

Jag tror jag är konstig, satt och sniffade på go parfym länge!!
Kärlek.

Inga kommentarer: