måndag 23 november 2009

tell me the story your dremin'

Dagen och helgen har varit blandad.
Jag gjorde även min debut igår. Sjön Bed of Roses inför 300 personer + och klarade det utan större hemskheter. Nervositeten var på max och jag skakade som ett asplöv. MEN jag klarade det, otroligt nog. Trodde aldrig det skulle gå men, IT'S DONE..

Stallmöte idag. Otroligt egentligen hur trevligt man kan ha med sina stallkompisar och hyresvärden. ++ till dom och ett toppenstall! Som det känns nu, kommer jag ALDRIG kunna flytta därifrån.. OM det ska flyttas är det ner till Skåne och Carina och Tomas (++)

Hästen fick vila, läs mer om hästar på http://hoppbloggen.blogg.se

Ska försöka släppa hästsnacket där ;)

Skönt att snacka av sig lite gran, främst med människor som inte har förutfattade meningar och bara lyssnar. Det kommer fram saker som man annars inte pratar om kanske. Som man inte tänker på.

Trevligt sällskap igår, och en däckad sandra! Spännande sms där på kvällskvisten av en något förfriskad vän?! HA

Kärlek, min kärlek.

1 kommentar:

Sandra sa...

Sms:en var ytterst intressanta!
Och du var zzzuperduktig på sjunga jaoo ;D