lördag 28 november 2009

Baby, tell me what's on your mind

Motivationen försvinner grymt i detta obehagliga väder!

Dagen har spenderats framför datorn och e-utbildningar för jobbet.
Hann bara med 1idag, 45minuter stod det på beskrivningen HELL NO det tog minst 1h och jag pressade ändå kärringen som pratade.. - suckar
Jaja, när allting är gjort får jag faktiskt betalt så man ska väl inte klaga, känns bara lite jobbigt just nu när tankarna är på annat håll (ut i det mörkaste mörkret).

Fick sällskap av bästaste bästaste Malin idag.
Förstå att du inte är ensam, jag finns här. Innan jag är klar med dig så ska jag hittat go'hästen åt dig.. Säger bara DISTURBIA (dam dam dida dam dam di damdam)

Sällskap av min brorson och tillhörande mamma. Tipptopp!

Kväll i stallet, fick med mig vovvis (jag hatar mörker) och jaa jag är mörkrädd! Hunden är inte mörkrädd däremot lite hästrädd. Vi komrpomissade och lyckades lösa det som skulle göras.
Hästen fick vila blir tidigt ridning både imorgon och söndag (någorlunda tidigt) innan 12 båda dagarna är tanken att allt ska vara kirrat!

Idol, bästa ERIK gick vidare. LIKE I CARE. bryr mig inte överdrivet mycket, men utklassning var det. INTE roligt för finalen, inget motstånd. Men jaa, fredagsunderhållning.
Gillar även sean banan - HEJ KÖTT OCH BLÅBÄR.

Dags att dra sig mot sängen, kanske skrivande får tankarna att vila en stund. Det kändes bra med ett oväntat stöd. Tack söta du :)

Dagen imorgon består av, häst, staden och jobb. Kvällen är lite oviss, hoppas på att den blir bra åtminstone. På ett eller annat sätt :)

Jag vill bli vågad impulsiv och häftig igen!
Funderar på att boka tid hos frissan, fixa naglarna och kläderna inför nyår snarast! För att få vara flash het och breathtaking.! Samt fira med älskade nära och kära. Pricket över i:et och den sköna känslan att vara lycklig kommer ofta i samföljd med trevligt sällskap och möjligheten att vara snygg..

Funderar mycket kring skola och jobb. jobb behöver jag för pengarnas skull.. Funderar dock starkt på en utbildning för känslan och framtiden.. Jag vet vad jag gillar.. Men att ta steget fullt ut känns skrämmande.. vem vet? :) (Med dig kan jag klara allt, hjälp mig!)

Kärlek.

Inga kommentarer: