torsdag 5 november 2009

Dagens inlägg

Det senaste dagarna har mina nätter blivit långa, mina mornar långa eller korta till min förtvivlan.
Gillar inte riktigt att inte ha några rutiner och "komma och gå" varje dag. Någont fast varje dag på samma tid hade inte skadat. I veckan har jag i och för sig jobbat på SURF både tisdag och onsdag, det är åtminstone något!

Vet att jag är dålig på blogga, men ärligt talat händer inte så mycket mer i mitt liv än allt runt hästen. Om ni är intresserad av det, läs hästbloggen (http://hoppbloggen.blogg.se) annars får ni hålla er till godo med mina få inlägg här på blogspot!

Satt och funderade kring massor med jobb igår/inatt och alla andra dagar vilket börjar bli mer och mer ett stort problem. PENGABRIST. Tänkte sitta ner en stund idag och påta ihop några slående CVn samt tillhörande personliga brev. Någonting måste ju finnas där, samt någon borde ju nappa? Om inte annat, kan jag alltid spara mina CV/personliga brev på hög.

Dags att ta tag i de få sysslor som jag ska göra idag där hästen inte är inblandad!

Allways thinking about you :)
Kärlek.

Inga kommentarer: