söndag 21 juni 2009

where to start?

midsommar igår, spenderades först med familjen, tradition att kolla firandet i yttersjö på förmiddagen, ingenting märkvärdigt men fortfarande ngt som "hör till" där efter bar det av till Aumark och Emily, god middag och trevligt sällskap för att senare dra vidare till stöcke och Anna W. festen där var, speciell ? trevligt med massa klasskompisar men jag skulle nog påstå att vi kom dit lite väl sent, några däckade och utflugna så att säga. men det var helt okej och det blev bra till slut. de krav jag hade på midsommaren (som jag nämnde tidigare) uppfylldes, vi åt gott, jag fick umgås med Emily och jag fick en puss innan sänggående, slapp även sova själv ( som jag verkligen gillar) det är nästintill omjölilgt nuförtiden att sova ensam :( så baby sällskapade mig :* me like me like

dagen började med en lååånng "sovmorgon" där det innefattade att ligga kvar hela dagen, vad ska man göra liksom ?? kroppen gjorde ont, världens finaste ligger brevid och ingenting som drar en upp ? det resulterar självklart i att man spenderar så länge som möjligt i sängen. därefter hämta bil, handla teven sen grillning med some old friends.. nu återstår nog bra duscha, och hitta ngt nice på teve, för ja är verkligen inte trött och färdig för att sova än..

jag vet som inte hur jag ska uttala mig angående allting, men du har mitt stöd och jag förstår om det är jobbigt för dig och att du är väldigt involverad, finns här iaf när du behöver mig och när du tror att du inte gör det, jag försöker att hålla mig uppdaterad och försöker förstå, men det kommer aldig bli samma sak som för dig, jag försöker bara att förstå.

jag vänder mig om för att inse att du är borta, än gör det inte riktigt ont, men jag tror att mitt humör återspeglas stort och mycket i de känslor som ligger lite djupare. jag är ett vrak, ett psykfall som inte alls borde få vistast bland människor. men hur ska jag klara av att hantera något så stort? jag vet inte hur man tar tag i sånna saker, så jaag förtränger bryter ihop i små mängder och försöker lära mig leva med det hela. förlåt för allt du måste stå ut med

imorgon blir det förhoppningsvis länge i sängen, jag är nog sjuk, har ont i halsen, känner mig snuviis och lite febrig. men jobbet måste göras, borde även hälsa lite på samuel och ellinor samt arvid och elsa som är hemma en sväng från backe (deras nya hem) hoppas bara orken räcker till och att ngt släpar mmig ur sängen.

kärlek.

1 kommentar:

Lisa-Marie Grefve sa...

kul att träffa dig evvan :)