lördag 6 juni 2009

slut på rubriker?

några dagar efter balen. måste säga, jag är fortfarande sliten, mina fötter har återhämtat sig efter en helkväll i 12cm stiletter, men det var värt det, och man kände sig "like a million dollar" så :)

Balen var bra, sällskapet var det bästa!
middagen var okej, mycket som kunde förbättras, men vad har man förväntat sig?
inget valsande varken för mig eller Ali, men det kändes okej (:
fotografering, familjeträff och andra saker bjöd dagen på.
grym nervositet, tur jag hade en trygg pojke som påminnde mig om andningen ;P
röda mattan var ju ngt för sig, vilket var rätt jaa, det blev som det blev :)
frisyr och smink : Emelie Holm

corona sista gången igår, blandade känslor.
musiken var random, SJUKT mycket folk, baren var kaos osv. men kvällen vart helt okej, dock fuck you som....!! :P - utan pojkvännen där hade det nog blivit kaos, vad vill alla mig ?! :O

jag börjar bli less på den här känslan, 8dagar!

kärlek.

1 kommentar:

Jennifer sa...

Såg en bild (kanske var den där) på VK, gud vad fin du var!!

Sv: Ja.