fredag 12 juni 2009

slitet

mer uppdatering med studentbilder och liknanade kommer!
(facebook och ev. apis) senare under kvällen om jag inte däckar!!

Studenten var verkligen awesome! trots att det var massa strul på skolan var dagen ändå riktigt bra. champangefrukosten med klassen käk med släkten, middagen med klassen och utgången var verkligen så bra det bara kommer bli.. - älskade älskade klass den blir saknad vill jag lova.
kvällen avslutades även på bästa sätt, sjukt otippat ;)

första dagen på jobbet, jag tror jag kommer trivas, det kommer nog bli nice.!
det man inte berättar om, har aldrig hänt right ? - bara du som vet b.

bilder kommer som sagt, ska ta tag i det dära, sett en del framkallade bilder från studenten - PUMA hihi! - även finns min sms flört på mobilen med på bild ;)

nu blir det lite film " att göra en pudel" - lugn kväll ikväll, jobb tidigt imorron

du överraskar mig iibland, men det här var verkligen mer än jag kunde önska mig. obeskrivlig känsla <3
kärlek.

2 kommentarer:

Haan sa...

Inte att förglömma vår egen studentvagn! Folk blev ju som galna när dom såg den

Hanna sa...

Inte att förglömma var ju vår egen studentvagn. Folk blev ju som gaalna när dom såg den