torsdag 18 juni 2009

knock me down

6månader igår med baby, vareviga sekund med dig gör mig så jävla lycklig.
jag är glad att jag har dig, och du får mig att känna så mkt mer än jag kunnat tro.

dagen, stress på stan, hittade iaf kläder till imorgon, jag hoppas dem duger.
ja midsommar imorron, vad händeR? det är en bra fråga.
det jag kräver är iaf:
god middag
trevligt sällskap
BFF
och en puss innan sänggående, det borde väl gå ordna ? :)

Hjärtat har flyttat, jag har nog inte riktigt insett det än, det kändes tomt men hon får det bra, Helena verkar underbar även om tiden på tävlingsbanorna nog är över (viilket grämer mig enormt) så kommer hon nog finna annan lycka.. älskade älskade hjärtat
smärtan har inte kommit än, men jag vet att i de ensammaste timmarna kommer jag bryta ihop, jag tänker inte inse de förens det slår mig i ansiktet.. 3år och 8månader (nästan) har jag fått med denna underbara ponny, sjukt mycket fina minnen..kärlek.

Inga kommentarer: