lördag 6 juni 2009

heartbeats

kvällen blev mer otippad än väntad, fast jag slutar nog aldrig att förvånas måste jag säga.
det blev att jobba lite iaf, orkade inte vänta med det till morgondagen när baby erbjöd sig att underhålla mig ! ;)

susanna jag kanske måste lyssna på dig, du vet vad jag berättade tidigare, har fått 2-3 hjärtrus sen jag pratade med dig, och det är inte allt för länge sedan. och även måste tilläggas - du är saknad som fan!! det är inte alls samma sak utan dig här i staden! den diskussionen hade jag senast igår med en "ny bekant" vi behöver bra förstärkning i denna stad för att den ska vara spännanade, soo get your as over here !

nu blir det nog teven och chilla, jag funderar starkt på att dra ihop en fruktsallad, godis känns inte minsta lockande faktiskt.. så det får nog bli sådära..

dropin more then expected!

haha vilket skämt även från igår att jag har mer kontakter J. aa men vi ser väl, skulle inte vara fel att knyta lite fler, på rätt ställen så att säga, måste nog ta tag i saken fortast möjligt! i will work my way to the top !

jag ska försöka styra till imorron, det lär bli fett svårt men jag ska göra mitt bästa :) om inte annat, häng kan jag lätt fixa, partey är svårare högre krav och större risker så att säga ! men endå nice att folk är taggade

kärlek.

1 kommentar:

susanna sa...

sötis! de är klart att du ska lyssna på mig! men du är också saknad! vem är en "ny bekant"?