lördag 27 juni 2009

summerheat

har inte varit så aktiv på bloggen på ett tag, förlåt ni som faktiskt läser.
men jag har mina anledningar, framförallt feber och illamående som fått mig att ligga inne under ett täcke de flesta dagar (när vi för en gång skull hhar sol) :(

hyfsat frisk nu, spenderde hela dagen igår på bettnes och avslutade kvällen med jaqueline vilket var supermysigt ! :) länge sen vi sågs snackade och bara var, vilket var efterlängtat!
idag är jag öm i kroppen så stranden fick utebli, hade heller inget sällskap så det kändes lite tungt. så jag gjorde ett tappert försök att lägga mig här ute och sola, men icke med alla träd runtom svär jag att det är 40¤ i solen, det är outhärdligt! skulle gärna vara ute men har som inget att göra ;S tror jag ska göra ett försök till lite senare..

det finns så mycket jag skulle vilja skriva, men jag lämnar det osagt, för ddet skulle bli så fel. jag vill att du förstår, men samtidigt inte missuppfattar. varför ska det bara vara så jävla svårt att uppskatta det.? i feel sad

fortfarande ensam i huset, och tro mig det är inte ens lite roligt längre, sällskap?!

kärlek.

Inga kommentarer: