onsdag 17 juni 2009

sömnlös

av någon konstig anledning slutar det alltid med att jag sitter pigg på kvällen såhär sent, när jag är ensam framförallt antar att när jag har sällskap visst jag är fortfarande vaken, men då har jag bättre saker för mig..

jobbade idag på coop, första dagen som kändes riktigt lång och seg, jag gillar faktiskt att sitta i kassan, tiden går så mkt fortare och jag kan göra någonting vettigt, ute i butiken känner jag mig som ett stort frågetecken, hittar INGENTING. men det bllir nog bättre med tiden..

även så jobbade jag med "lillen" idag haha, och jaa lagomt sugen blev man ju på utlandsresa när han berättade och han och fridas planer, bläblä det måste bli av asså.. jag vill bort till värmen baby! även slog mig tanken att jag nog inte insett att det är sommarlov än, och det kanske man slutar att göra när man blir "gammal" och måste börja ta ansvar, nr man var liten var det ju inga problem i världen sommaren var ju bada vänner och sol.. nu är det - jobb pengar regn?

jag är även väldigt sugen på att beställa hem en order med sommarkläder även om vädret inte är toppen, tips på hemsidor ? :)

sen taggar jag typ midsommar, det skulle kunna bli nice, iaf om jag får som jag vill (det burkar inte bli så, men det burkar bli bra ändå)

nu en till bild från balen, sen imorron ska jag försöka skriva ngt mer romantiskt ;) hihi


kärlek.

Inga kommentarer: