torsdag 19 augusti 2010

Dålig uppdatering

Ursäktar dålig uppdatering, men att blogga på den här adressen har helt klart fallit i det förgångna. Fortsätter att blogga dagligen på hoppbloggen så där finns jag för er som är intresserade.

Har en ny blogg där jag skriver om "den nakna sanningen" av mitt liv, eller jaa. Åtminstone något som ska föreställa det, anonymt för omgivningen och nämner inga vid namn..
För er som är väldigt intresserade av detta kontakta mig kanske jag kan ge ut adressen. Känner mest att dem som verkligen vill läsa, hittar kanske till den förr eller senare.

Den existerar mest för att jag ska kunna skriva av mig om mina tankar och funderingar..
Den här bloggen kommer nog att väckas till liv när mitt liv återfår sin glans och jag känner för att skriva om "det lyckliga livet". Än så länge är det nog en bit kvar. Men jag håller huvudet över ytan, no need to worry.

1 kommentar:

emily sa...

meeeejla mig adressen... :-)