onsdag 30 juni 2010

The twilight saga

Igår var då the day with a big D.. På många sätt mer än ett, eller borde ha varit åtminstone.
Men det som gjordes och som många av er missade var moovienight på SF med "The twilight saga".

För mig som är sådär efter hade jag alltså varken sett den nya "eclipse" eller tvåan "new moon" så dubble fun for me!!

Vampyrer har alltid facinerat mig, och visst kanske det är en fantasi att bli biten i halsen, ha någon som känner ett sug och begär efter mig. Men hey all girls, vem skulle INTE vilja bli biten av Edward?

Varför jag nämner detta är för att under dagen stod jag tillsammans med min goda arbetskamrat Jessica och diskuterar filmerna, sagan eller vad vi ska kalla detta fenomen. Sen kommer det in en kille med RÖDA ögon!!

(För er som inte vet, vampyrer som dricker människoblod, har röda ögon!!)
JAG DOOOG inombords, höll masken. Han fattade, tittade lite intensivt på mig innan han gick.

Var det bara en hint eller en ren tillfällighet?
- Du avgör

1 kommentar:

emily sa...

haha klockrent! men visst är det sinnessjukt obehagligt med röda ögon? danne hade ju röda linser som han använde på fest ibland, jag dog typ varje gång jag tittade han i ögonen. and not in a good way!