söndag 25 oktober 2009

Malaco Truly

NYA favoriter på godishyllan!
Har provat mig på två smaker och det känns verkligen toppen!
Godis är ju aldrig nyttigt, men det är åtminstone utan tillsatser i färg och liknande. Alltid något.
Nattjobbet blev soft, trevligt sällskap så fördriver man tiden fort. nästa helg blir nog inte lika spännanade!

2 timmar sömn, vakna och vidare till SURF, stallet och middag med familjens vänner. Lovar att jag var något sliten, däckade sen vaknade jag 2h senare, lite piggare.. Så här sitter man.

Funderar på att äta mig lite glass, skulle väl inte skada en lördagkväll såhär i min ensamhet?
- och nej jag har vänner! ;)

Hemsk kareokesång från nedervåningen, toner över miljonen (ej bra sådana) vaknade av det i min underbara skönhetsömn!

NU styr jag uppp! (knappas, men det lät bra)

GLÖM INTE STÄLLA OM KLOCKAN INATT (SOV UT)
kärlek

Inga kommentarer: