söndag 18 oktober 2009

Dålig uppdatering

Ursäkta att jag verkligen är sämst på uppdatera.
Kanske inte så konstigt att man har få läsare, då man knappt skriver ngt.
För er som är intresserade av hästar, uppdaterar jag den bloggen dagligen.. (hoppbloggen)

För er andra, har jag hållit mig med jobb sen jag kom hem. Inte jobbat ihjäl mig direkt, men 3 pass per vecka hela denna månad, är det minsta så det känns rätt OK måste jag säga..

Saknar verkligen Costa Rica i mängd, Ali främst.. Att somna, vakna och få umgås med sin kärlek mycket, självklart är det påfrestande men tillfredsställelsen att somna och vakna med någon. Den är obeskrivlig och oerhört efterlängtad och behövlig. Helst skulle jag vilja beskriva precis den känslan och allt därikring, men det skulle bli för personligt, och för jaa privat egetnligen. För den känslan är bara min, och möjligtvis hans (:

Att umgås med hans föräldrar varje dag, var en ny upplevelse. Och nu när man är hemma i vardagen och träffar dem nästan aldrig, känns konstigt. Och väldigt ovant..
KÄnner att min svenska, meningsuppbyggnad och liknande verkligen är på topp. Men just nu orkar jag inte bry mig..

Kommer uppdatera med album snart så ni kan se bilderna, är en del att gå igenom närmare 1000st när allt är sammaslaget!

För er som håller er uppdaterade vet ni att jag har hittat,bestämt mig för en häst som kommer på TORSDAG. känslan är verkligen, NY och jag ser fram emot det enormt. För er som läst min blogg länge, så har jag beskrivit känslan utan häst (tomhet tomhet tomhet) kortfattat..

Dags att börja tänka på refrängen, ursh.. Att gå mot en tom säng är verkligen ingen jag gillar..
Miss my babys breath.!

Kärlek.

Inga kommentarer: