torsdag 11 december 2008

vovvetankar


-> vill bo hos mig
suttit nu sen igår och kikat på hundar..
jag vill verkligen ha en liten "töntig" hund att lägga ner lite tid på..
jag tror att jag har bestämt mig fullt ut för att inte köpa häst.
om det är någon som har en häst som vill ha hjälp med hoppdelen så är det bara hojta.
träna och sånt hjälper jag gärna till om hästen inte står allt för långt bort. kan följa som
medhjälpare på de tävlingar som behövs hjälp.

Att skaffa hund är ingenting jag kommit på helt plötsligt utan någonting jag funderat på länge
men inte riktigt vetat hur, vad och vilken hund som skulle passa..



fortfarande så gör det inte ont, men det känns som att det skulle sluta vara sådär, men jag slutar nog aldrig att förvånas.. men jag gör det inte för att vara snäll, utan passar på att ta det möjligheter jag får att utvecklas, iaf kanske lite.. vi får se hur det blir helt enkelt..

dansen är slut och det känns tomt, workshop på måndag är min tanke, sista dansen innan jullovet, det skulle kännas bra, tror jag iaf.. just nu känns det bara som att jag inte vet ut eller in.
skolan är kräk och jag längtar verkligen till jullov, att smya iväg lite tidigare är ändå rätt skönt, dumt kanske. men jag orkar verkligen inte..

2 kommentarer:

Karin sa...

det är klart du ska köpa hund gumman!! va roligt med workshop på måndag också!

dansen går inge bra nuu.. :/ och så har alla där hemma blivit asbra.. så jag kommer va sämre än dom då jag kommer hem.. :/

har ni inte filmat hiphopen? :)

Puss och kram :)

Lisa-Marie Grefve sa...

hur söt som helst ju! skaffa den